maandag 28 december 2015

Kerst en vraagtekens

De meisjes vroegen een nieuw slaapkleedje voor Kerst. Hun wensen werden ingewilligd. 



Toen kwamen de vraagtekens... gaan we nog langer bloggen, de meeste Curl Up naaisels worden nooit gefotografeerd wegens: geen tijd, geen model in de buurt, geen tijd of geen tijd.



De kogel is ondertussen door de kerk, ja we gaan nog bloggen anders hebben we weldra geen foto's meer van de 'kids' -of enkel nog met de Iphone- wat toch niet hetzelfde is als met het fototoestel.


13 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je! Ik vind het fijn jouw naaisels te zien, en ook foto's van waar je woont. Ik heb ook al getwijfeld hoor, maar ik doe ook voort, op mijn ritme.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Storm! Bedankt! Net wat ik nodig had.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, ik blijf gewoon meevolgen en geniet van wat er komt, de ene periode wat meer, de andere wat minder!
    Zo'n fleurige slaapkleedjes doen al aan een Belgische zomer denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het ook leuk om af en toe jouw maaksels te zien en jullie 'exotische' leefomgeving :-) Blijven bloggen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joepie! Ik volg je ook met veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Blijven bloggen. Ik kom hier graag kijken en lezen. Ik zie mijn blog eerder als een 'fotoboek' voor mezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijven bloggen hoor zowel over je creaties als jullie belevenissen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk als je blogt, graag zelfs, maaksels, uitstapjes daar , en het reizen met snufjes zoals die zitting op de koffer....toppertjes...graag doorgaan hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zeker blijven doen! het maakt niet zoveel uit of het nu heel vaak is of af en toe, het is gewoon fijn om hier wat moois te zien :) Vooral als je een schare volgers hebt, zullen ze (en ik ben daar dus bij :-) ) toch blijven lezen hoor! Ik ben bovendien extra geïntereseerd in jouw belevenissen nu we zelf ook naar het buitenland zullen trekken met ons gezinnetje voor manlief z'n werk! Spannende tijden :-)
    Ik startte trouwens zelf net een blogje op: http://lilliepawillie.wordpress.com. Altijd welkom voor een bezoekje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @Barbara waar gaan jullie heen als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen!

      Verwijderen
  10. Oh, heb je echt getwijfeld? Gewoon blijven voortdoen op jouw tempo. Alles wat je vastlegt zijn herinneringen voor later. Iets waar je vast blij om zal zijn. En die frequentie, die bepaal je gewoon zelf. Dit is jouw plek, dus het zijn jouw regels :)

    BeantwoordenVerwijderen