donderdag 6 november 2014

Handtassen troef!

Ze werd al aangekondigd en nu is ze ook klaar. De derde versie van de schoudertas, net zoals de tweede kozen we voor de kleinere versie uit Zo Geknipt 1.


Deze keer geen speciale tassenband (er werd tassenband gemaakt uit een reep stof van de buitenkant), wel terug een klein lintje macrame omdat die rits anders zo mini mini is om open te doen.


Het paspel is goudkleurig en er werden, met het strijkijzer, gouden vogeltjes aangebracht op de buitenstof. 



Nu kan ik dus afhankelijk van mijn stemming van tas wisselen.
Zo geknipt 2 is aangekomen dus de volgende keer misschien iets -de slaapzak- uit dat boek?

Patroon: Het patroon is recept 27 uit Zo Geknipt.
Stof: De stof lag in mijn kast en ik weet echt niet meer waar ik ze aankocht.

7 opmerkingen: