donderdag 23 oktober 2014

Een rappe Zo Geknipt 1, alvorens boek 2 hier aankomt!

De grotere versie van deze tas begon wat te verslijten. Een lederen tas gaat natuurlijk wat langer mee dan een stoffen exemplaar. De grote versie viel nogal groot uit en ondertussen is ‘de jongsten’ ook uit de pampers dus de tas mocht wat kleiner deze keer.






Een nieuwe zit onder de naaivoet want deze kleinere versie bevalt me uitermate!

Patroon: Het patroon is recept 27 uit Zo Geknipt 1.
Stof: De effen stof is stevige navy blauwe katoen en de andere stof is een ouderwetse bloemenprint gekocht in een winkel in Parijs, vlakbij de Sacre Coeur. De naam van de winkel onsnapt me even, maar het is die grote met vier verdiepingen en die hele ouderwetse lift. De effen stof werd aangekocht in een lokale winkel die stoffen verkoopt voor uniformen.

6 opmerkingen:

  1. Veel plezier ermee. Daar gingen we ooit ook eens stof shoppen aan de sacre coeur, maar de lift zegt me niks. De volgende keer zal ik deze eens zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft mijn favoriete patroon uit deel 1, ik snap dat je m ook weer gemaakt hebt. Lekker frisse kleurendetails!

    BeantwoordenVerwijderen