woensdag 19 december 2012

Flock eens een rok

Het eerste trimester zit erop de kinderen zijn sinds dit weekend in verlof tot 5 december. Drie weken spelen, lezen, feesten, knutselen, bezighouden, ... Je kan niet alle dagen koekjes bakken, dus vandaag maakte moeke 2 rokjes. Het simpelste rokje ooit, een 2/3 cirkelrokje met boordstof en elastiek als tailleband.
De zusjes versierden zelf elk hun eigen rok. De sterretjes werden door mij uitgesneden, de meisjes kozen de kleurtjes, het formaat en de plaats waar ze moesten komen.


Louka die deed er nog een schepje bovenop, ze snoepte me een wit t-shirt af en ook dat werd in volle kerstsfeer gestoken.


Bij het nemen van de foto’s ging het mis! Louka had een reuze aanval van kleine-meisjes-verdriet. Ik mocht nog net foto’s trekken als ik beloofde dat haar hoofd en haar tranen niet op de blog kwamen. Vandaag heeft ze dus tijdelijk 'geen hoofd'.


4 opmerkingen:

  1. Jaloers op dat mooie weer bij jullie!!!!!! Nice, die sterren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke rokjes! En doet dat niet raar, kerstmis in de volle zon?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja dat geeft inderdaad niet echt een kerstgevoel! Omdat de kinderen graag sneeuw willen op Kerst zijn we op Kerstdag naar de indoor skipiste geweest! Indoor sneeuw en kerstliedjes uit de luidspreker maken dan toch al iets goed. Alhoewel dat manlief wel graag een echt kerstdiner had gehad met de familie, en op het menu hert en veenbessen!

      Verwijderen
  3. Amai mooi gedaan..leuke blog!!! Ik lees verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen