woensdag 23 mei 2012

2012 het jaar van de gebroken botten

Toen ik gisterenavond thuis kwam, zei Louka ’Och no, 2012 is the year of the broken bones’ de Chinezen hebben het inderdaad fout, compleet fout. 2012 is niet het jaar van de DRAAK, maar van de gebroken botten; in ons gezin alleszins. Louka brak haar arm tijdens rugby training in januari, papa luxeerde zijn sleutelbeen tijdens rugby training in april en ikzelf brak gisteren mijn sleutelbeen tijdens, tja je kan het al raden zeker: rugby training. En toch blijf ik erbij rugby is geen brute sport, we hadden alledrie gewoon brute pech!
Eventjes dus geen naaimachine voor moeke en ook voorlopig geen rugby training. Misschien een goed moment om de werkkamer eens volledig uit te mesten, dat moet lukken met 1 arm.

3 opmerkingen:

  1. De werkkamer uitmesten? Heu, ik begrijp het volledig :-). Hebben jullie daar geen dokters die rust en zo voorschrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Qua rust: Ik had het hele jaar nog geen tien pagina's in een boek gelezen en sinds gisterenavond toch wel al zo'n 35, het leuke aan een gebroken sleutelbeen! Maar, de dokter vond eigenlijk vooral dat hij me de les eens moest lezen aangaande dat rugby: geen meisjessport! You should go to the mall, have coffee with friends!

      Verwijderen